Î.M. «Apă-Canal»

din Ungheni

0(236) 2-31-51 — Dispecerat 24/7

0(236) 2-36-85 — Anticameră (Luni-Vineri 8.00-17.00)

Necesitatea plății facturii!

Odată cu instituirea în R. Moldova a stării de urgență, mai apoi a ridicării prețurilor și a tarifelor la energia electrică, gaze naturale, carburanți au apărut noi provocări pentru toți operatorii serviciului public de alimentare cu apă și de canalizare în ceea ce privesc achitările obligatorii către Organele de Stat și alți furnizori.

Sursele de venit ale Î.M. „Apă-Canal” din Ungheni sunt: încasările obținute din plata pentru serviciul public de alimentare cu apă și de canalizare și din prestarea serviciilor specifice domeniului de activitate.

Situațiile de criză, de genul celei pe care o parcurgem astăzi, creează grave dezechilibre financiare pentru oricare operator de servicii de utilitate publică, în cazul în care facturile nu sunt achitate. Achitând facturile, consumatorii sprijină întreprinderea în efortul de a asigura, în condiții de continuitate, în întreaga arie de operare, elementul vital vieții și sănătății oamenilor, apa potabilă!

Facem apel către toți consumatorii să urgenteze achitarea facturii pentru serviciile furnizate/prestate.

Plățile pentru apă și canalizare se recepționează zilnic la: sediul întreprinderii (str. Națională, nr.2), filialele ÎS „Poșta Moldovei”, la sucursalele băncilor MAIB, FINCOMBANK, EXIMBANK, ENERGBANK, VICTORIABANK și prin intermediul internet banking-ului acestor bănci. Mai recent aveți posibilitatea de a achita la terminalele PAYNET și prin intermediul site-ului OPLATA.MD.

ACU.md

14.07.2022

Î.M. «Apă-Canal» din Ungheni

Linkuri utile

© Î.M. «Apă-Canal» din Ungheni