Î.M. «Apă-Canal»

din Ungheni

0(236) 2-31-51 — Dispecerat 24/7

0(236) 2-36-85 — Anticameră (Luni-Vineri 8.00-17.00)

În atenția consumatorilor!

Odată cu instituirea în R. Moldova a stării de urgență, mai apoi a stării de urgență în sănătate publică, au apărut noi

provocări pentru toți operatorii serviciului public de alimentare cu apă și de canalizare în ceea ce privește încasările.

Necesitatea plății facturii !

Sursele de venit ale Î.M. “Apă –Canal” din Ungheni sunt : încasările pe care le obține din plata pentru serviciul public

de alimentare cu apă și de canalizare și din prestarea lucrărilor specifice domeniului de activitate, terților.

Situațiile de criză, de genul celei pe care o parcurgem astăzi, creează grave dezechilibre financiare pentru oricare

operator de servicii de utilitate publică, în cazul în care facturile nu sunt achitate. Achitând facturile, consumatorii

sprijină întreprinderea în efortul de a asigura, în condiții de continuitate, în întreaga arie de operare, elementul vital

a vieții și sănătății oamenilor, apă potabilă!

«Facem apel către toți consumatorii să achite facturile pentru serviciile furnizate/prestate.»

Modalitățile de achitare a facturilor sunt : oficiul poștal, la sucursalele bancilor MAIB, FINCOMBANK, EXIMBANK,

ENERGBANK, VICTORIABANK și prin intermediul internet bankingului acestor banci, mai recent aveți posibilitatea

de a achita la terminalele PAYNET, si prin intermediul sitului OPLATA.MD.

ACU.md

07.08.2020

Î.M. «Apă-Canal» din Ungheni

Linkuri utile

© Î.M. «Apă-Canal» din Ungheni