Documenele necesare pentru eliberarea avizului de branşare/racordare la reţelele de apă/canalizare
Conform Regulamentul de organizare şi funcţionare a serviciului publice de alimentare cu apă şi canalizare al Î.M. „Apă-Canal” din Ungheni: art. 18 pentru depunerea cererii de eliberare a avizului de branşare/racordare, solicitantul trebuie să depuie în scris o cerere unde să indice următoarele date:
Pentru persoane fizice:
- Numele, Prenumele proprietarului locului de consum;
- Adresa locului de consum;
- Telefonul şi alte informaţii de contact;
- Scopul utilizării apei.
Alte persoane decît cei casnici (persoane juridice)
- Denumirea persoanei juridice;
- Adresa locului de consum;
- Telefonul şi alte informaţii de contact;
- scopul utilizării apei;
- debitul de apă solicitat;
- caracteristicile apei şi regimul de furnizare solicitat;
- debitul şi caracterul apelor uzate ce urmează a fi deversate în reţeaua publică de canalizare;
- regimul deversării;
- codul poştal, codul de identificare al proprietarului, codul fiscal, rechizitele bancare, funcţiile, numele, prenumele persoanelor autorizate să semneze contractul;
- termenul de branşare/racordare.
Art. 19 – documentele ce trebuie anexate la cererea de solicitare a avizului de branşare/racordare:
De către persoane fizice:
- copia actului care atestă dreptul de proprietate asupra imobilului sau copia documentului care atestă deținerea imobilului sau copia actului care atesta dreptul de proprietate aspra unei cotei-parti inregistrat la Cadastru dintr-un imobil;
- copia autorizaţiei de construcţie;
- copia planului de amplasare a terenului (ridicarea topografică sau alte documente care indica hotarele de delimitare a terenului);
- copia actului de identitate;
- permis de la Asociatia de locatari, pentru conectarea/racordarea la retelele de apa si canalizare, in cazul in care reteaua de apeduct si/sau canalizare este construita de consumatori, in original.
De către alte persoane decît cei casnici (persoane juridice)
- copia deciziei de înregistrare, eliberată de autoritatea competentă sau copia altui document care atestă dreptul de a desfăşura activitatea;
- copia actului care atestă dreptul de proprietate asupra imobilului sau copia documentului care atestă deținerea imobilului;
- copia planului de amplasare a terenului (ridicarea topografică sau alte documente care indica hotarele de delimitare a terenului);
- copia autorizaţiei de construcţie;
- copia actului de identitate al proprietarului;
- permis de la Asociatia de locatari, pentru conectarea/racordarea la retelele de apa si canalizare, in cazul in care reteaua de apeduct si/sau canalizare este construita de consumatori, in original.
Art. 20 – Operatorul analizează cererea şi elierează condiţiile tehnice în termen de 20 de zile după depunerea cererii.