Î.M. «Apă-Canal»

din Ungheni

0(236) 2-31-51 — Dispecerat 24/7

0(236) 2-36-85 — Anticameră (Luni-Vineri 8.00-17.00)

În atenția consumatorilor!

În scopul continuității politicii de îmbunătățire a serviciilor de calitate consumatorilor beneficiari de serviciul public de alimentare cu apă și de canalizare, ÎM „Apă-Canal” din Ungheni, Vă informează că pentru achitarea facturilor, consumatorii pot beneficia și de serviciile terminalului Paymaster.

Totodată, aducem la cunoștință, că în cazul când achitarea facturilor se efectuează prin intermediul sucursalelor și oficiilor următoarelor bănci: Eximbank, FinComBank, Victoriabank, Energbank, Mobiasbank și casa ÎM „Apă-Canal” din Ungheni – comision pentru prestarea serviciilor nu se încasează.

La moment sunt reținute comisioane pentru achitarea facturilor de plată numai la sucursalele și oficiile băncilor: Moldova Agroindbank (MAIB), Moldincombank, Poșta Moldovei, cât și la terminalele: Paynet și Paymaster.

Consumatorul este în drept de a alege instituția unde poate să achite facturile, dar consumatorul trebuie să fie și informat că veniturile obținute din urma reținerii comisioanelor pentru prestarea acestor servicii rămân în conturile băncilor.


Administrația

ÎM „Apă-Canal” din Ungheni

Tel.: 0 (236) 2-31-51

ACU.md

10.10.2022

Î.M. «Apă-Canal» din Ungheni

Linkuri utile

© Î.M. «Apă-Canal» din Ungheni